


- rozwój rynku francuskiego
- pozyskiwanie klientów oraz dostawców, reprezentowanie interesów firmy poprzez podtrzymywanie i rozwijanie relacji handlowych z kontrahentami firmy
- odpowiadanie na zapytania klientów, przygotowywanie i przeprowadzanie ankiet w j, francuskim
- obsługa systemu CRM
- praca w systemach informatycznych firmy
- biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- umiejętność obsługi programów pakietu Office m. in. Excel, Word oraz programu do obsługi sprzedaży
- wysokie zdolności interpersonalne
- umiejętność odnalezienia się w dynamicznym środowisku pracy
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz zarządzania sobą w czasie
- znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
- szkolenie przygotowujące do pracy
- samodzielne stanowisko pozwalające na rozwój w naszych strukturach
- stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę
- wynagrodzenie stałe oraz system premiowy (frekwencja, wynikowa)
- prywatna opieka medyczna PZU
- karta Multisport bez limitu wejść na obiekty sportowo-rekreacyjne!
- ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- przyjazną atmosferę – mówimy do siebie na TY
- praca zdalna ( z możliwością korzystania w pełni wyposażonego biura w Częstochowie)
- praca 8h dziennie w godzinach 8-16
Najnowsze komentarze