Customer Service Specialist

Customer Service Specialist
Lokalizacja: Piaseczno, Jana Pawła II 66
Form of employment: employment contract 
Operating Mode: Hybrid 
Remote recruitment

GTS Poland – member of DT affiliate companies in Poland focused for international networks and services provided for wholesale carriers. You will have the chance to work with the latest technologies in an international environment supporting the most prestigious customer segment!
Your Tasks:
  • Receiving and processing customer incident reports for telecommunication services in English (Ethernet, data transmission, internet access, IP VPN)
  • Supporting wholesale carriers for all technical queries
  • Initial problem diagnosis
Requirements:
  • Have very good communication skills in English, both spoken and written
  • Are ready to work on shifts 24/7/365
  • Are committed person, resistant to stress and open for new challenges
  • Are able to pick up new tasks quickly
  • Knowledge of polish language
Nice to have:
  • Technical education (telecommunications or electronics)
  • Experience in a similar position including knowledge of SDH/PDH, Ethernet, xDSL, IP technologies
We offer
  • Challenging job in a dynamic and international environment
  • Long-term cooperation based on employment contract
  • Hybrid system of work from office & remote work (Office: Jana Pawła II 66, Piaseczno)
  • Attractive salary and package of benefits (medical insurance, benefit card, additional day off for your birthday and more)
  • Full range of tools (laptop, phone)
 
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.