Doradca ds. obsługi Klienta (infolinia obsługowa medyczna)

Firma Contact Center Sp. Z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy  osób na stanowisko:

Doradca ds. obsługi Klienta (infolinia obsługowa medyczna)
Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy:
  • umowa zlecenie/ UOP
  • premie uznaniowe
  • szereg profesjonalnych szkoleń
  • pakiet benefitów – karta multisport oraz prywatna opieka zdrowotna
  • wyjścia integracyjne,
  • świetną lokalizację- nowoczesne biuro w budynku WEST przy Dw. Zachodnim
  • pracę w zespole z ludźmi otwartymi na Twoje pomysły i chętnie dzielącymi się swoją wiedzą
Na co dzień będziesz:
  • rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta
  • obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych
  • budować dobre relacje z Klientem
  • rozwijać się dzięki szkoleniom
Jeżeli zatem:
  • jesteś osobą odpowiedzialną
  • posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
  • potrafisz zorganizować swoją pracę i działać pod presją czasu
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy
  • chcesz zdobyć doświadczenie…
  • …to czekamy na Ciebie

Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?

 

Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś!