Handlowiec ds. obsługi Klientów Instytucjonalnych

LARIX - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat w branży outdoorowo-sportowej.

Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, K2, Street Surfing, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Silvini, Protest.

Właściciel marki Viking.

Handlowiec ds. obsługi Klientów Instytucjonalnych

WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE, ŚWIĘTOKRZYSKIE I MAŁOPOLSKIE

 

Poszukujemy kandydata nastawionego na realizację wyników sprzedażowych w segmencie klientów instytucjonalnych oraz B2B do których sprzedaż realizowana jest często na zasadach zapytań ofertowych, postępowań przetargowych. Kandydat powinien charakteryzować się analitycznym podejściem, pozwalającym na samodzielne prowadzenie statystyk sprzedaży, analizę potrzeb klientów, tworzenie kart produktowych. Od kandydata oczekujemy skrupulatności oraz kreatywności w realizacji codziennych zadań.

 
Zakres obowiązków
  • realizowanie sprzedaży do klientów instytucjonalnych, korporacyjnych, klubów sportowych, szkółek i stacji narciarskich (w sposób tradycyjny, jak również w formule postępowań przetargowych),
  • regularne wizyty u klientów z w/w rynku, połączone z prezentacjami produktów i rozmowami handlowymi,
  • rozwój rynku poprzez pozyskanie nowych klientów z w/w obszaru,
  • rozwój sprzedaży poprzez wprowadzanie nowych grup produktowych do oferty stałych klientów,
  • realizowanie planów sprzedażowych,
  • prowadzenie analiz i statystyk sprzedaży,
  • monitorowanie efektywności prowadzonych działań,
  • tworzenie dokumentacji technicznych produktów dedykowanych do przetargów,
  • wspieranie pracy Działu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników sprzedażowych,
  • realizowanie projektów marketingowych, eventów, wspierających sprzedaż,
  • udział w eventach i wydarzeniach promocyjno – marketingowych.
Wymagania
  • doświadczenie na pokrewnym stanowisku w Dziale Handlowym,
  • doświadczenie w obsłudze klientów instytucjonalnych, korporacyjnych oraz przygotowywaniu ofert przetargowych,
  • doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,
  • umiejętność dopasowania rozwiązań do klienta i aktywnego reagowania na jego potrzeby,
  • umiejętność budowania oferty wartości dla klienta,
  • nastawienie na działanie i wyniki,
  • skuteczność w działaniu,
  • zainteresowanie sportem, turystyką, militariami, sztuką przetrwania, myślistwem – mile widziane.
Oferujemy
  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego, jak również rozwoju pasji i zainteresowań ukierunkowanych na sport - turystykę,
  • współpracę z bardzo interesującymi i nietypowymi klientami,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny oparty na osiągniętych wynikach,
  • niezbędne narzędzia pracy.