- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami rafinerii ropy naftowej
- Wsparcie techniczne i doradztwo w zakresie właściwości produktów oraz zarządzanie wymaganiami technicznymi klientów
- Regularne wizyty w rafineriach w celu udzielania wsparcia technicznego
- Przeprowadzanie szkolenie dla klientów w zakresie najnowszych technologii i produktów dostępnych w portfolio
- Zapewnianie wsparcia na miejscu oraz zdalnie, podczas testów przeprowadzanych przez klientów w celu pełnego wykorzystania potencjału produktów
- Wspieranie zespołu sprzedażowego w technicznych aspektach związanych z wprowadzaniem nowych produktów na rynek
- Bliska współpraca z zespołami Marketingu i R&D przy opracowywaniu i realizacji strategii technicznej i komercyjnej
- Raportowanie do Dyrektora ds. Obsługi Technicznej
- Minimum 5 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży rafineryjnej
- Znajomość języka rosyjskiego i angielskiego na poziomie C1
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie inżynierii chemicznej lub pokrewnej
- Gotowość do częstych podróży służbowych (około 50% czasu pracy) w przydzielonym obszarze
- Umiejętność budowania silnych relacji biznesowych
- Proaktywna postawa i umiejętność zarządzania zmianą
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- Dodatkowy, klarowny system premiowy
- Kartę sportową, prywatną opiekę medyczną oraz możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Dofinansowanie do urlopu i kursów językowych
- Możliwość pracy zdalnej
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku w firmie o globalnym zasięgu
- Koszty podróży służbowych w całości pokrywane przez pracodawcę
Najnowsze komentarze