
Zadania:
- Telefoniczne umawianie spotkań handlowych z zakresu instalacji fotowoltaicznej
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Realizowanie założonych wskaźników efektywności
- Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
Wymagania:
- Komunikatywność i dobra dykcja
- Wysoka kultura osobista
- Zaangażowanie i odporność na stres
- Dobra organizacja pracy
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta
- Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
Oferta:
- Zatrudnienie na podstawie umowy-zlecenia
- Perspektywa rozwoju bezpośrednio w strukturach firmy
- Stabilne wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy uzależniony od indywidualnych wyników
- Szkolenia początkowe i doskonalące umiejętności sprzedażowe
- Elastyczne godziny pracy
- Po miesięcznym okresie wdrożenia praca w modelu hybrydowym
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego PZU, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
- Pomoc ze strony konsultanta Manpower w przygotowaniu się do rozmowy rekrutacyjnej oraz wsparcie w trakcie wdrożenia i pracy
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Najnowsze komentarze