- Doświadczenie w koordynowaniu działań wsparciowych dla sprzedaży.
- Umiejętności analityczne.
- Praktyczna znajomość programu Excel.
- Perfekcyjnie organizujesz swoją pracę i priorytetyzujesz zadania.
- Umiejętność współpracy.
- Współpraca z dostawcami m.in. rejestracja w systemach firmowych/partnerskich, rezerwacji tzw. „pierwszych cen” dla Klientów.
- Zarządzanie cyklami sprzedaży kluczowych produktów.
- Koordynacja i monitorowanie dostarczania usług do klientów oraz prawidłowego rozliczania sprzedaży w systemach.
- Tworzenie i selekcja baz klientów dedykowanych do działań marketingowych. Współpraca z zespołem marketingu.
- Ścisła współpraca z menedżerami sprzedaży w zakresie kreowania działań budujących dodatkowe przychody.
- Raportowanie zakresu prowadzonych aktywności.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Najnowsze komentarze