- budowanie i utrzymywanie silnych relacji na podległym terenie
- pozyskiwanie kontaktów handlowych mających na celu rozbudowę portfela klientów
- utrzymywanie stałych relacji z klientami
- wykonywanie raportów oraz planowanie działań handlowych
- koordynację pracy zespołu doradców techniczno-handlowych
- 3-letnie doświadczenie jaki kierownik biura sprzedaży, obsługi klienta
- znajomość procesu sprzedaży w branży przemysłowej, technicznej
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca prowadzenie rozmów biznesowych
- gotowość do wyjazdów służbowych
- elastyczność w wyborze formy zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa B2B
- stałe wynagrodzenie miesięczne + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży
- możliwość współpracy z różnorodną grupą klientów (indywidualni, średnie przedsiębiorstwa, międzynarodowe korporacje)
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 16.00
- świetne środowisko pracy- przyjazne relacje w zespole, nastawienie na rozwój, współpraca między działami
- pakiet beneiftów: pywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
- karta sportowa
- wyjazdy i spotkania integracyjne
Najnowsze komentarze