Praca w Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Iłżeckiej 24F w Warszawie.
- umiejętność przygotowywania raportów i analiz wspierających pracę zespołów biznesowych w oparciu o Excel, SQL, Power BI,
- mile widziane doświadczenie w pracy w Contact Center lub w działach związanych z obsługą Klientów/Pacjentów,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem,
- komunikatywność, kreatywność oraz samodzielność,
- umiejętność przewidywania i szybkiego reagowania na dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe.
- raportowanie aktywności obszaru Contact Center w zakresie wskaźników wolumenowych, efektywnościowych i jakościowych,
- prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie podstawowych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe pracowników CC,
- tworzenie i generowanie raportów cyklicznych oraz raportów ad hoc,
- wsparcie raportowe dla innych działów współpracujących z Contact Center,
- optymalizacja istniejących rozwiązań raportowych oraz dostosowywanie ich do bieżących potrzeb Contact Center,
- koordynacja pracy pięcioosobowego zespołu analityków (rozdzielanie zadań i rozliczanie z ich wykonania, tworzenie grafików dla zespołu),
- udział w projektach rozwoju systemów wspierających procesy obsługowe.
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Najnowsze komentarze