- Kompleksowej obsłudze Klienta Biznesowego w ramach infolinii PekaoBiznes24 i Pekao24 dla firm
- Obsłudze helpdesku dla systemu bankowości internetowej dla klienta firmowego
- Realizacji kampanii powitalnych, sprzedażowych i retencyjnych
- Budowaniu relacji z klientami
- Biegłość w obsłudze komputera
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Nastawienie na pomoc i wsparcie dla klientów
- Relacyjne podejście do klienta
- Proaktywne podejście do realizacji procesów sprzedażowych dla firm
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętność obsługi klientów w języku angielskim
- Wysoka jakość w prowadzeniu rozmów sprzedażowych i helpdeskowych
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dofinansowanie do wakacji
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
Najnowsze komentarze