W PRACY
Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1
(Poznań)
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie,
- przyjazne środowisko pracy,
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
- zajmujesz się procesem polegającym na przyjmowaniu dokumentacji polis,
- weryfikujesz kompletność i treść przyjmowanego dokumentu pod kątem obowiązujących wymagań,
- korygujesz i uzupełniasz dane w systemach informatycznych,
- wysyłasz krótką komunikację do Naszych Klientów, aby potwierdzić wypełnienie wymagań albo przekazać informacje o stwierdzonych uchybieniach.
- jesteś osobą zaangażowaną i zorganizowaną, która odnajduje się w codziennej pracy z wykorzystaniem aplikacji informatycznych,
- jesteś osobą skupioną na realizacji postawionych zadań oraz potrafisz zarządzać sobą w stresie,
- cechuje cię dokładność, skrupulatność i precyzja, która konieczna jest przy pracy z danymi,
- chcesz zaangażować się w obsługę klienta i dbać o relacje w codziennej obsłudze.
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Najnowsze komentarze