Referent ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta TPA

Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce.
 
PGE Obrót z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE. Obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego i gospodarstw domowych. Stawia na szeroką ofertę produktową, partnerskie relacje, niezawodną obsługę, gwarantując kompleksową realizację potrzeb energetycznych.
 
W swojej działalności PGE Obrót kieruje się troską o środowisko naturalne. Realizując strategię Grupy PGE w obszarze sprzedaży detalicznej, zapewnia Klientom szeroki dostęp do zielonej energii. Promuje też proekologiczne postawy, jak korzystanie z PGE eFaktury. Spółka stawia również na nowoczesną obsługę odpowiadającą na oczekiwania Klientów. Rozwija kanały zdalnego kontaktu, a także automatyzuje procesy sprzedażowe i rozliczeniowe.
 
Jako największy, rzetelny i sprawdzony partner na rynku, PGE Obrót posiada certyfikat firmy działającej zgodnie z Dobrymi Praktykami Sprzedawców Energii Elektrycznej opracowanymi przez Towarzystwo Obrotu Energią (TOE). PGE Obrót od lat nagradzana jest godłem „Firma Przyjazna Klientowi", laurem przyznawanym bezpośrednio przez Klientów.
Referent ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta TPA
Nr ref.: PGE Obrót/49/2023
Miejsce pracy: Lublin, Zana 32a
 
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa zgłoszeń i spraw Klientów z kanału pozyskania Własny przetarg TPA,
  • Udzielanie Klientom pisemnych informacji i odpowiedzi na wnioski, skargi i reklamacje,
  • Przygotowanie formalne umów/aneksów zawieranych z Klientami oraz rejestracja i aktywacja tych dokumentów w systemie informatycznym,
  • Udział w procesie zmiany sprzedawcy,
  • Współpraca z OSD w zakresie obsługi Klientów,
  • Współpraca z innymi ECKO w zakresie niezbędnym do wykonywania swoich obowiązków.
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie/wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zdolność do samokształcenia się,
  • Dokładność, systematyczność i terminowość,
  • Nastawienie na realizację celów,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Wysoka kultura osobista.
To oferujemy:
  • Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Przyjazną atmosferę w pracy.