Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Gdańsk
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu,
  • będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń;
  • bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy;
  • rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów;
JEŚLI… 
  • masz już doświadczenie i lubisz pracę z Klientami
  • znasz język angielski oraz czeski
  • jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
  • umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących. 

Nasza oferta jest dla Ciebie!


W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji w ramach umowy o pracę;
  • Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś;
  • Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 Poz. 883)"