Specjalista ds. obsługi kluczowych Klientów

Specjalista ds. obsługi kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Warszawa, Twarda 18

Dussmann Polska Sp. z o.o., międzynarodowa firma świadcząca usługi z zakresu Integrated Facility Management, do swojego Zespołu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym w oparciu o Umowę o Pracę oraz bardzo korzystny system premiowy uwarunkowany efektywnością działań.
  • Dużą samodzielność w działaniu i możliwość rozwoju w strukturach organizacji.
  • Przyjazną kulturę organizacyjną opartą na wzajemnym zaufaniu i zaangażowaniu.
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie merytoryczne przełożonych.
  • Szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych, opieka lekarska.
Oczekujemy:
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne prowadzenie negocjacji biznesowych.
  • Doświadczenia w obszarze obsługi Klienta.
  • Doskonałej umiejętności myślenia strategicznego i analizy informacji dotyczących rozwoju biznesu w zakresie oceny opłacalności i rentowności projektu
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych, komunikacyjnych i budowania trwałych, pozytywnych relacji interpersonalnych z Klientem
  • Umiejętności diagnozowania i rozumienia potrzeb Klienta
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza Excel, Power Point)
  • Doświadczenia w pracy biurowej i na systemach informatycznych (wprowadzanie danych, tworzenie raportów itp.)
Zakres obowiązków:
  • Utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami opartych na przejrzystej komunikacji i wzajemnym szacunku w ramach partnerstwa biznesowego.
  • Optymalizacja kosztów obsługi Klientów.
  • Dbanie o Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w systemie elektronicznym.
  • Zarządzanie kontraktami w systemie SAP.
  • Przygotowywanie raportów i zestawień.
  • Weryfikacja faktur wprowadzanych do systemu.
  • Pozyskiwanie nowych kontraktów oraz rozszerzanie zakresu oferowanych usług dla już obsługiwanych kontraktów.
  • Obsługa kontraktów międzynarodowych w zakresie administracyjnym (umowy, aneksy, koordynacja zadań poszczególnych działów obsługujących kontrakt).
  • Wsparcie Działu Sprzedaży i Operacji przy kompletowaniu dokumentacji do postępowania przetargowego.