- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych;
- prowadzenie proaktywnych akcji sprzedażowych usług;
- budowanie długoterminowych relacji z Klientami;
- rozbudowanie i utrzymywanie bazy Klientów;
- współpraca z innymi działami firmy.
- doświadczenie w sprzedaży (preferowane doświadczenie w sprzedaży usług, lub/i w branży technicznej);
- doświadczenie w prowadzeniu prezentacji i negocjacji kontraktów;
- doświadczenie i umiejętności finalizowania transakcji sprzedażowych;
- podstawowa wiedza na temat warunków kontraktów handlowych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na komunikację;
- wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem;
- znajomość MS Office;
- umiejętność komunikacji oraz nastawienie na Klienta.
- pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji na podstawie umowy o pracę;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego;
- atrakcyjny system premiowy;
- niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop);
- benefity dla Pracowników: pakiet medyczny, MyBenefit (z możliwością wyboru karty Multisport), ubezpieczenie na życie.
Najnowsze komentarze