- Aktywny kontakt telefoniczny z Klientem
- Nawiązywanie oraz podtrzymywanie relacji z Klientem
- Współpraca z regionalnymi inżynierami sprzedaży
- Realizacja ustalonych celów sprzedażowych (KPI)
- Weryfikacja baz danych w tym powiększanie baz danych CRM o nowych klientów
- Telefoniczna weryfikacja kampanii marketingowych oraz współpraca z innymi działami
- Sprzedaż produktów z portfolio firmy
- Realizacja pozostałych działań sprzedażowo - marketingowych w celu realizacji strategii firmy
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie minimum średnie
- Komunikatywność i wysokie standardy obsługi klienta
- Samodzielność i proaktywność
- Bardzo dobre umiejętności planowania oraz organizacji pracy własnej
- Umiejętność pracy zespołowej
- Ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- Narzędzia pracy (telefon, laptop)
- Dofinansowanie do karty Multisport oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie dostępne już na okresie próbnym
- Pakiet prywatnej opieki medycznej oraz dofinansowanie do wypoczynku - po okresie próbnym
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym- po okresie próbnym
- Miłą atmosferę w pracy
Najnowsze komentarze