Specjalista ds. sprzedaży

Tensoft Sp. z o.o. jest producentem systemu AdAS dedykowanego samorządom (urzędy miast i gmin, starostwa powiatowe). Przedsiębiorstwo jest częścią grupy kapitałowej Tensoft obsługującej sektor Administracji Publicznej. Prowadzimy działalność o zasięgu ogólnopolskim. Nasze oddziały mieszczą się w Opolu, Gdańsku, Bydgoszczy i Lublinie.

Firma działa w ramach zintegrowanego systemu zarządzania zgodnego z ISO 9001:2015 i ISO 27001:2022.

Specjalista ds. sprzedaży
Praca zdalna
Twój zakres obowiązków
  • Kontakty telefoniczne i osobiste z obecnymi i nowym Klientami
  • Przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych, ocena potencjału zakupowego Klienta
  • Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi
  • Analiza konkurencji i przygotowywanie strategii sprzedażowej
  • Projektowanie nowych funkcji i produktów
  • Obszar sprzedaży: Cała Polska
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w sprzedaży oprogramowania lub usług dla sektora administracji publicznej lub rządowej
  • Wykształcenie minimum średnie zakończone zdanym egzaminem maturalnym
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Biegła znajomość: Word, Excel
Mile widziane
  • Zamiłowanie do wystąpień publicznych i negocjacji biznesowych
  • Znajomość branży IT
  • Znajomość narzędzi sprzedażowych
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • Przyjazną i otwartą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
Benefity
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • spotkania integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.