COLOP Polska Sp. z o. o. - renomowana firma handlowa z ponad 30-letnią tradycją z siedzibą w Bytomiu, oferująca innowacyjne produkty i nowoczesne technologie dla branży poligraficznej, biurowo-szkolnej i reklamowej oraz wielu pokrewnych sektorów poszukuje pracownika na nowo tworzone stanowisko:
- bieżąca obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki
- nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami
- doświadczenie w telefonicznej sprzedaży minimum 2 lata
- konsekwencja w dążeniu do realizacji celów
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
- obsługa pakietu MS Office i znajomość podstaw oprogramowania CRM
- dyspozycyjność i zaangażowanie
- wysoka kultura osobista i niekaralność
- umowę o pracę na pełny etat i nowoczesny system motywacji (pensja plus premia uzależniona od wyników sprzedaży)
- terminową wypłatę wynagrodzeń
- narzędzia niezbędne w pracy
- stałą bazę klientów
- stabilną, ciekawą pracę w nowoczesnej firmie w miłej atmosferze
- autorski system CRM i aplikację mobilną
- szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
- parking dla pracowników
Najnowsze komentarze