Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
- Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta
- Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia
- Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych
- Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych
- Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU.
- Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klientów w instytucjach finansowych
- Bardzo dobra znajomość produktów finansowych w tym ubezpieczeń życiowych, majątkowych, emerytalnych i inwestycyjnych
- Bardzo dobra znajomość technik sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość zasad obsługi klienta
- Znajomość technik trenerskich
- Studia wyższe, mile widziane kierunki: ubezpieczenia, ekonomia, finanse, bankowość
- Swobodne posługiwanie się aplikacjami pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B.
- Umowa o pracę na czas zastępstwa
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Najnowsze komentarze