Specjalista ds. Zarządzania Kategorią

ALDI to ponad 80 000 pracowników w Europie. Wspólnie budujemy najlepsze doświadczenia klientów i pracowników oraz nową wizję handlu. Od ponad 100 lat funkcjonujemy na rynku – nasza tradycja daje nam poczucie pewności i stabilności. Doceniamy naszych klientów, partnerów i współpracowników. To właśnie oni motywują nas, do tworzenia najwyższej jakości w każdym możliwym aspekcie – zarówno naszych produktów, jak i naszego środowiska pracy.

 

Napędzają nas ludzie, po prostu.

Specjalista ds. Zarządzania Kategorią
Miejsce pracy: Katowice
Twoje zadania
  • Przygotowywanie i dbałość o poprawność dokumentacji handlowej.
  • Współpraca z Działem Jakości w zakresie weryfikacji dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami.
  • Bieżący kontakt z polskimi i zagranicznymi dostawcami w zakresie weryfikacji dokumentacji handlowej, warunków i terminowości dostaw, dostępności artykułów oraz cen.
  • Współpraca z obszarem Marketingu i Komunikacji w zakresie weryfikacji artykułów zamieszczonych w gazetkach.
  • Współpraca z Działem Księgowości w zakresie poprawności dokumentacji sprzedażowej.
  • Organizowanie przetargów, degustacji oraz czynne uczestnictwo w analizach asortymentowych.
Nasze oczekiwania 
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania kategorią zakupową.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
  • Dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel).
  • Komunikatywność, zaangażowanie, sumienność, dokładność i rzetelność.
  • Wysokie zdolności organizacyjne. Pewność siebie i odwaga w podejmowaniu decyzji.
Oferujemy
  • Umowa o pracę bez okresu próbnego
  • Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
  • Karta przedpłacona na zakupy w ALDI
  • Zajęcia językowe
  • Pakiet sportowy 
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Życzliwa atmosfera pracy
Napędza Cię życzliwość? Aplikuj i zmieniaj ALDI z nami.