sprzedaż sprzętu i usług telekomunikacyjnych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera. Dodatkowe informacje: Praca w systemie II zmianowym w godz. 9:00-20:00
Sprzedaż, wycena materiałów instalacyjnych Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
obsługa klienta, dbałość o czystość stanowiska pracy i sali obsługi klienta, ekspozycja towaru na witrynach sprzedażowych, raporty kasowe.*praca wg indywidulanego grafiku w przedziale czasowym: 10:00-18:00. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o sklep - praca w miejscowości Zasań HIT-POL (możliwa część etatu)praca w godzinach: 6:00-14:00, 12:00-20:00 Wymagania inne:
- obsługa klienta,- obsługa kasy fiskalnej,- sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: Doświadczenie zawodowe mile widziane.Mile widziana obsługa kasy...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...