- Zarządzanie zespołem sprzedażowym na podstawie określonych celów
- Realizacja strategii sprzedaży obowiązującej w organizacji
- Aktywne uczestnictwo w rozwoju sprzedaży i podejmowanie działań nakierowanych na zwiększenie sprzedaży
- Analiza i optymalizacja obecnego procesu sprzedaży w celu zwiększenia efektywności
- Rozwój kompetencji i umiejętności zespołów sprzedażowych
- Zarządzanie kanałem Contact Centre na potrzeby realizacji celów w lejku marketingowo - sprzedażowym
- Prowadzenie innowacyjnych projektów biznesowo - technologicznych rozwijających funkcję sprzedaży i obsługi klienta
- Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów obsługi klientów w podległych kanałach
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, przywódcze i motywowania zespołu
- Umiejętność zarządzania zespołami rozproszonymi
- Nastawienie na realizację celów, rozwój i wykorzystanie możliwości biznesowych
- Znajomość nowoczesnych technologii i narzędzi sprzedażowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Min. 4-5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi/handlowymi
- Doskonałe umiejętności analityczne, umiejętność pozyskania i interpretacji danych
- Umowę o pracę na czas zastępstwa (gwarantujemy zatrudnienie do końca lutego 2025 r.)
- Dodatkowe dni wolne (ok 7-8 dni w roku)
- Elastyczny czas pracy
- Praca w systemie hybrydowym (naprzemiennie 2 / 3 dni w biurze)
- System premii rocznych oparty o wyznaczone cele
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów WSB należących do Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy
- Nauka języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy
- Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport, Ubezpieczenie na życie Generali)
Najnowsze komentarze