- wspierasz menadżerów klientów dedykowanego portfela przed, jak i po zawarciu transakcji,
- utrzymujesz bieżący kontakt z klientami dedykowanego portfela korporacyjnego,
- pro-aktywnie reagujesz na potrzeby klientów i follow-up,
- wspierasz akcje handlowe poprzez monitorowanie dochodowości portfela klientów.
- kompletujesz dokumentację klientów we współpracy z analitykami biznesowymi
- dbasz o posiadanie pełnej, aktualnej i poprawnej informacji o klientach w zakresie compliance,
warunków, danych kontaktowych itd. - koordynujesz współpracę z innymi departamentami dla zapewnienia sprawnych, wydajnych i
efektywnych procesów - bierzesz udział w bieżących projektach zespołu (handlowych, administracyjnych i technicznych)
- aktualizujesz i archiwizujesz dokumentację klientów korporacyjnych
- masz min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znasz obszar bankowości korporacyjnej,
- masz wykształcenie wyższe,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS OFFICE,
- znasz płynnie język angielski w mowie i piśmie,
- masz orientację na Klienta oraz zdolności sprzedażowe,
- wykazujesz inicjatywę i nastawienie na efektywne rozwiązywanie problemów,
- umiesz współpracować, a komunikatywność jest twoją mocną stroną,
- dobrze organizujesz swoją pracę oraz rzetelnie, podchodzisz do swoich obowiązków
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Najnowsze komentarze