Współpraca z CST (zespołami usług klienta) i klientami poprzez współdziałanie z konsultantami i zespołami klienta w celu zaspokojenia ich złożonych potrzeb, wykorzystując dogłębną wiedzę merytoryczną i zdolności analityczne, umiejętności rozwiązywania problemów, zarządzania projektami, zaawansowane techniki oraz szerokie sieci wewnętrzne i zewnętrzne. Wnoszenie specjalistycznej wiedzy i wglądów w rozwiązywanie problemów klientów/CST, dołączanie do zespołów lub kierowanie strumieniami prac. Wspieranie definiowania najlepszych zestawów wiedzy, zasobów, zdolności i ról dla konkretnych sytuacji/zastosowań klientów, aby zapewnić najbardziej efektywne zintegrowane zespoły dla klientów.Praca na czas określony: od 6.01.2025 - 31.12.2025Godziny pracy 8:00 - 16:00
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:wykształcenie wyższe, minimum 5 lat pracy w globalnej firmie doradztwa strategicznego jęz. angielski B1 w mowie i piśmie
Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 21 875 do 21 875 PLN
Najnowsze komentarze