praca hybrydowa/zdalna
- Realizacja i koordynacja zamówień klientów
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych
- Kontakt z dostawcami
- Przygotowywanie zwrotów do dostawców
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)
- Znajomość pakietu MS Office
- Samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Komunikatywność i odporność na stres
- Dokładność i staranność
- Chęć podjęcia pracy od zaraz
- Ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- Darmowy dostęp do platformy językowej eTutor
- Dofinansowanie do karty Multisport oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie dostępne już na okresie próbnym
- Pakiet prywatnej opieki medycznej oraz dofinansowanie do wypoczynku - po okresie próbnym
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym: biuro 3 dni/home office 2 dni lub zdalnym- po okresie próbnym
- Miłą atmosferę w pracy
Najnowsze komentarze