- rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami
- nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży
- uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych
- planowanie i realizacja działań telemarketingowych oraz monitorowanie i raportowanie ich realizacji
- osoba potrafiąca podjąć inicjatywę oraz samodzielne decyzje, dążąca do realizacji wyznaczonych celów
- cechująca się bardzo dobrą organizacją własnej pracy oraz umiejętnością pracy w zespole
- z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klienta
- z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego na poziomie zapewniającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
- z praktyczną znajomością pakietu MS Office
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
- możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- miłą atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole, który czeka na Ciebie z otwartymi ramionami
Wszystkim kandydatom dziękujemy za zainteresowanie.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Najnowsze komentarze