Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych
- wykazujesz się otwartością i życzliwością;
- posiadasz doświadczenie w obszarze pozyskiwania klientów projektowych/instytucjonalnych i opieki nad nimi (mile widziane w branży budowlanej, ogrodniczej lub dekoracyjnej);
- masz doświadczenie w sprzedaży usług a także nadzorowaniem ich realizacji;
- jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze zarządzania terminarzem oraz przepływem informacji do klienta;
- jesteś zorientowany/a na realizację celów sprzedażowych;
- umiesz pracować z programami lojalnościowymi, masz doświadczenie w analizowaniu i proponowaniu rozwiązań zwiększających satysfakcję klienta;
- jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 22:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe.
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu;
- analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych;
- oferowanie i dobieranie asortymentu sklepu oraz produktów z innych kanałów sprzedaży, dopasowanych do oczekiwań klientów;
- zapewnienie serwisu przed- i posprzedażnego (kosztorysy, zwroty, reklamacje);
- budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; monitorowanie poziomu satysfakcji klientów;
- pomoc w przygotowaniu spotkań relacyjnych z klientami, promowanie rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów.
- premia za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Najnowsze komentarze