Doradca / Doradczyni ds. kluczowych klientów
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!
Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.
Znajdź swoje miejsce w Ekipie!
- posiadasz doświadczenie w pozyskiwaniu klientów, potrafisz budować i utrzymywać długotrwałe relacje z klientem detalicznym i hurtowym;
- masz doświadczenie w sprzedaży produktów i usług;
- umiesz ustalać priorytety i efektywnie planujesz swój czas;
- interesujesz się majsterkowaniem i wykończeniem lub dekoracją wnętrz (będzie to dodatkowym atutem).
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu;
- profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących produkty i usługi wraz z monitoringiem poziomu ich realizacji;
- serwis przed i posprzedażny (kosztorysy, zwroty, reklamacje);
- budowanie długofalowych relacji z klientami i zapewnienie im opieki w czasie realizacji projektu;
- oferowanie i dobór oferty produktowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb klienta;
- pomoc w przygotowaniu spotkań relacyjnych z klientami, promowanie rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów.
- premia za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Najnowsze komentarze