Doradca / Doradczyni ds. serwisu i usług
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!
Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.
Znajdź swoje miejsce w Ekipie!
- klient jest dla Ciebie na pierwszym miejscu;
- masz doświadczenie w sprzedaży usług, w zakresie reklamacji i rozwiązywania innych problemów klientów;
- masz doskonałe umiejętności komunikacyjne i współpracy;
- potrafisz pracować w dynamicznym środowisku.
- realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (monitorowanie usługi montażu, monitoring usług we wszystkich działach);
- obsługę reklamacji oraz innych spraw spornych, reagowanie na zgłoszone problemy, sugestie i uwagi;
- udzielanie informacji klientom zgodnie ze standardami firmy, zapewnienie wysokiego poziomu ich satysfakcji podczas realizacji usług;
- współpracę z innymi serwisami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta.
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Najnowsze komentarze