- codzienny kontakt z klientami biznesowymi drogą telefoniczną i mailową
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi
- realizacja planów sprzedażowych i budowanie długofalowej współpracy
- przygotowywanie ofert handlowych i dopasowywanie rozwiązań do potrzeb klienta
- dbałość o jakość obsługi oraz pozytywne doświadczenia klientów
- lubisz rozmawiać przez telefon i potrafisz budować relacje z klientami
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży B2B lub telefonicznej obsłudze klienta
- dobra organizacja pracy, samodzielność i nastawienie na osiąganie wyników
- komunikatywność, determinacja i odpowiedzialność za powierzone zadania
- podstawowa znajomość Excela
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzenia: stała pensja 5500 zł brutto + premie od 3600 do 18 300 zł brutto
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00 w systemie hybrydowym
- brak nadgodzin i realny work–life balance
- kompleksowe szkolenie wdrożeniowe i cykliczne warsztaty sprzedażowe
- wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę opartą na współpracy
- pakiet benefitów pozapłacowych: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, kafeteria benefitowa

Najnowsze komentarze