- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę.
- Programy szkoleniowe i rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (angielski i niemiecki).
- Program Rekomendacji Pracowników i spotkania integracyjne.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport.
- Konkursy pracownicze, upominki i nagrody jubileuszowe.
- Niezbędne i dodatkowe narzędzia pracy.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń.
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku Doradcy Serwisowego.
- Znajomość rynku motoryzacyjnego i wiedza techniczna o samochodach.
- Umiejętności handlowe i organizacyjne.
- Umiejętność pracy w zespole, orientacja na cele i wyniki.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Kompleksowa obsługa Klienta serwisu samochodów ciężarowych – umawianie spotkań, oferowanie usług i aktywna sprzedaż.
- Przyjmowanie pojazdów do serwisu, otwieranie zleceń i kompletowanie dokumentacji.
- Koordynowanie prac serwisowych i dbanie o terminową realizację zleceń.
- Rozliczanie zleceń i wystawianie faktur.
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki i relacji z Klientami.
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę.
- Programy szkoleniowe i rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (angielski i niemiecki).
- Program Rekomendacji Pracowników i spotkania integracyjne.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport.
- Konkursy pracownicze, upominki i nagrody jubileuszowe.
- Niezbędne i dodatkowe narzędzia pracy.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń.
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku Doradcy Serwisowego.
- Znajomość rynku motoryzacyjnego i wiedza techniczna o samochodach.
- Umiejętności handlowe i organizacyjne.
- Umiejętność pracy w zespole, orientacja na cele i wyniki.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Kompleksowa obsługa Klienta serwisu samochodów ciężarowych – umawianie spotkań, oferowanie usług i aktywna sprzedaż.
- Przyjmowanie pojazdów do serwisu, otwieranie zleceń i kompletowanie dokumentacji.
- Koordynowanie prac serwisowych i dbanie o terminową realizację zleceń.
- Rozliczanie zleceń i wystawianie faktur.
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki i relacji z Klientami.
Najnowsze komentarze