- Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
- Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów
- Budowanie długoletnich relacji z Klientami
- Dbałość o wysoki standard obsługi i wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszej marki
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych bez skryptów i narzuconych schematów
- Dobra organizacja pracy oraz zdolności sprzedażowe
- Determinacja i zaangażowanie do osiągania celów sprzedażowych i biznesowych firmy
- Łatwość w budowaniu i utrzymywaniu trwałych relacji z klientem
- Otwartość na nabywanie nowej wiedzy i umiejętności
- Gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku 8:30–20, możliwość pracy hybrydowej
- Płynna znajomość języka polskiego
- Doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- Wynagrodzenie w przedziale 4800-8000 zł brutto.
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Najnowsze komentarze