- obsługa potencjalnych i stałych Klientów firmy,
- pisanie i wysyłanie ofert techniczno-handlowych,
- prowadzenie rozmów telefonicznych i bezpośrednich związanych z ofertą firmy,
- praca na komputerze w ramach programu informatycznego działającego w strukturze firmy,
- współpraca z działem zaopatrzenia w zakresie planowania zakupów,
- kontrola wysłanych ofert.
- doświadczenie na stanowisku handlowca w małej lub średniej firmie (może być już na emeryturze),
- pożądane doświadczenie w sprzedaży artykułów technicznych,
- znajomość oprogramowania Office,
- umiejętność prowadzenie rozmów „handlowych” przez telefon,
- systematyczność,
- dobra organizacja pracy,
- utrzymanie porządku w dokumentach.
- niekorporacyjną atmosferę pracy,
- w miarę nabrania wiedzy związanej z techniczną ofertą firmy i rozwojem bazy obsługiwanych Klientów – gwarantujemy wzrost wynagrodzenia,
- pracownik spełniający oczekiwania zarządu firmy, co do operatywności i samodzielnego działania może awansować na stanowisko Kierownika tworzonego właśnie Działu Handlowego.
Najnowsze komentarze