- obsługa Klientów Indywidualnych zgodnie z obowiązującymi w PGE Obrót S.A. procedurami,
- zawieranie umów sprzedaży lub usługi kompleksowej dla gospodarstw domowych i small biznesu oraz obsługa zawartych umów
- sprzedaż produktów i usług Spółki,
- realizacja działań w zakresie pozyskiwania i ofertowania Klientów Indywidualnych,
- realizacja standardów jakościowych obsługi Klientów Indywidualnych.
- raportowanie zdarzeń wynikających z obsługi klienta na stanowisku pracy,
- współpraca z innymi komórkami w zakresie obsługi odbiorców, w ramach umowy kompleksowej.
- wykształcenie min. średnie (preferowane wykształcenie wyższe),
- bardzo dobra znajomość obsługi programów z pakietu MS Office,
- komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz wysoka kultura osobista,
- mile widziane doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z Klientem,
- samodzielność i systematyczność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętności negocjacyjne,
- dodatkowym atutem będzie znajomość prawa energetycznego oraz języków obcych.
- przyjazną atmosferę pracy,
- uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
- ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę,
Najnowsze komentarze