- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników oraz za realizację celów,
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
- system bezpłatnych szkoleń,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, komputer przenośny).
- sprzedaż usług telekomunikacyjnych Klientom Biznesowym (B2B),
- analiza potencjału rynkowego i działań konkurencji,
- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji,
- odpowiedzialność za „portfel” pozyskanych Klientów,
- zapewnienie najwyższej jakości i standardów obsługi Klientom Biznesowym w segmencie sprzedaży B2B.
- minimum rocznego doświadczenia w branży telekomunikacyjnej w segmencie sprzedaży B2B,
- dobrej znajomości rynku oraz telekomunikacji,
- wysokich umiejętności negocjacyjnych i sprzedażowych,
- zorientowania na osiąganie i realizację celów,
- wysokich zdolności interpersonalnych i znajomości etyki biznesowej,
- prawa jazdy kat. B, w tym gotowość do podróży służbowych.

Najnowsze komentarze