Młodszy specjalista ds. kontroli usług wspierających systemy klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Młodszy specjalista ds. kontroli usług wspierających systemy klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0634
OBOWIĄZKI:
- Pierwszy punkt kontaktu z klientem francuskojęzycznymi oraz angielskojęzycznymi z całego świata (e-mail, chat, telefon); zarządzanie zgłoszeniami typu Service Request, Incident, Change; dodatkowa dokumentacja dot. Incydentów; zarządzanie skrzynką e-mailową grupy oraz kolejkami w narzędziu ITSM.- Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy - oddział firmy w Katowicach oraz praca zdalna w miejscu zamieszkania.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programu MsOffice - WORD
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programu MsOffice - EXCEL


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe (dowolne). Wymagane co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą technicznych zapytań klientów zewnętrznych i/lub wewnętrznych. Wymagana zaawansowana umiejętność zarządzania czasem. Wymagana umiejętność aktywnego słuchania. Wymagane dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. Wymagana umiejętność pracy z narzędziem typu ITSM (zarządzenie usługami IT). Wymagana znajomość modelu ITIL 4 oraz znajomość podstaw IT. Inne wymagania: postawa skupiona na kliencie.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 940 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach