Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programu MsOffice - WORD
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programu MsOffice - EXCEL
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe (dowolne). Wymagane co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą technicznych zapytań klientów zewnętrznych i/lub wewnętrznych. Wymagana zaawansowana umiejętność zarządzania czasem. Wymagana umiejętność aktywnego słuchania. Wymagane dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. Wymagana umiejętność pracy z narzędziem typu ITSM (zarządzenie usługami IT). Wymagana znajomość modelu ITIL 4 oraz znajomość podstaw IT. Inne wymagania: postawa skupiona na kliencie.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 940 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Najnowsze komentarze