- Kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem usług spedycji morskiej, lotniczej i kolejowej oraz budowanie relacji (klient B2B)
- Realizacja planów sprzedażowych
- Współpraca z Reprezentantem Handlowym, z którym będziesz pracować w zespole
- Tworzenie i weryfikacja baz danych, wyszukiwanie potencjalnych klientów
- Wsparcie obsługi handlowej obecnych klientów z podległego regionu
- Rejestrowanie danych oraz raportowanie w systemie CRM
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat
- System prowizyjny, będący uzupełnieniem wynagrodzenia zasadniczego
- Usystematyzowany proces onboardingu
- Wsparcie Reprezentanta Handlowego, z którym będziesz pracować w zespole
- Praca hybrydowa po okresie wdrożenia (2 dni pracy zdalnej w tygodniu)
- Budżet na podnoszenie kompetencji językowych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz ich dzieci
- Dodatkowe premie za polecenie pracowników do pracy oraz inne benefity związane z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych (m.in. pożyczki na preferencyjnych warunkach, bony świąteczne)
- Brak dress code
- Parking dla pracowników
- Owocowe poniedziałki
- Doświadczenia w prowadzeniu telefonicznych rozmów sprzedażowych
- Gotowości do poznawania rynku spedycyjnego, nauki naszych procesów i oferowanych usług
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Chęci podejmowania inicjatywy oraz proaktywnej postawy
- Orientacji na wynik i zaangażowania w powierzane zadania
- Dofinansowania zajęć sportowych
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów
- Grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Owocowe czwartki
- Preferencyjne pożyczki
- Brak dress codeu
- Kawa / herbara
- Parking dla pracowników
- Bony na święta
- Dofinansowanie do wypoczynku Twoijego i dzieci
- Program rekomendacji pracowników
Najnowsze komentarze