- Realizacja celów sprzedażowych i marżowych.
- Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry.
- Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu poprzez zapewnienie odpowiedniego poziomu doradztwa.
- Identyfikacja i rozwój rynkowego potencjału Klientów.
- Pozyskiwanie i przekazywanie wiedzy dotyczącej trendów rynkowych.
- Przygotowywanie raportów i analizę.
- Entuzjazm i zaangażowanie w codziennej pracy z Klientem.
- Wysokie zdolności interpersonalne.
- Nastawienie na pełną realizację stawianych zadań.
- Umiejętności negocjacyjne i analityczne, zarządzanie budżetem.
- Przedsiębiorczość i pasja w działaniu.
- Rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
- Nastawienia na rozwój kompetencji sprzedażowych.
- Chęć rozwoju w sektorze HoReCa.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zawsze na czas.
- System premiowy.
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Okazjonalne bony towarowe.
- Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
- Parking pracowniczy.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
- Możliwość zdobycia uprawnień na wózki widłowe.
- Osobiste narzędzia do pracy np. samochód, telefon, tablet.
- Rozbudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych.
- Bogatą ofertę dodatkowych programów szkoleniowych prowadzonych w naszej Akademii Inspiracji (https://www.akademia-inspiracji-makro.pl/).
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Najnowsze komentarze