- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i kontrahentów biznesowych (detal, horeca, sklepy lokalne i inne)
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami handlowymi
- Dbanie o ekspozycję i dostępność produktów u klientów
- Realizacja celów sprzedażowych
- Doświadczenie w sprzedaży B2B
- Wysoka samodzielność i dobra organizacja pracy
- Gotowość do pracy w oparciu o własną działalność gospodarczą (B2B)
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w branży FMCG
- Atrakcyjny system prowizyjny – realna możliwość uzyskania wysokich zarobków
- Elastyczne godziny pracy – sam decydujesz, jak planujesz dzień
- Samochód służbowy (dostawczy), telefon, tablet
- Wsparcie merytoryczne i sprzedażowe na starcie
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie i branży
Najnowsze komentarze