Regionalny Opiekun Klienta

Nasza działalność opiera się na gospodarce o zamkniętym obiegu. Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania.

Zatrudniamy blisko 55 000 pracowników. Jesteśmy obecni w 29 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 25 lat, każdego dnia dostarczamy oraz serwisujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe, urządzenia higieniczne, akcesoria do stref Cleanroom oraz inne produkty z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości, zapewniając komfort i bezpieczeństwo naszym Klientom.

Aktualnie do naszego Działu Obsługi Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Regionalny Opiekun Klienta
Miejsce pracy: woj. wielkopolskie
Zadania
  • Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów,
  • Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie warunków umów,
  • Nadzorowanie kontraktów z Klientami, analiza rentowności w zakresie kontraktów,
  • Poszukiwanie możliwości sprzedaży dodatkowych produktów i usług u klientów,
  • Wdrażanie umów nowych Klientów, ustalanie szczegółów współpracy, współpraca z serwisantami,
  • Prowadzenie procesów reklamacyjnych i innych zdarzeń, mających wpływ na zadowolenie Klientów ze współpracy z Firmą,
  • Informowanie Klientów o nowych rozwiązaniach, usługach, możliwościach technicznych, oferowanie dodatkowych usług zgodnie z potrzebami Klienta,
  • Tworzenie raportów, notatek ze spotkań  i innych dokumentów związanych z obsługą Klienta.
Oczekujemy
  • Doświadczenie w kontakcie z klientem (B2B),
  • Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji z klientami,
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem,
  • Umiejętność prowadzenie negocjacji,
  • Umiejętność budowania relacji z Klientami Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • Wiedza z zakresu technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem,
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
  • Cykl szkoleń wdrożeniowych,
  • Karta paliwowa, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
  • Rozwój umiejętności dzięki programowi szkoleń wewnętrznych.
Oferujemy
  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników
  • Work-life balance
  • Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia