W związku z rozwojem i otwarciem nowych biur na terenie Europy i Azji oferujemy wspaniałe możliwości w kształtowaniu swojej kariery, rozwoju oraz nabywaniu nowych kompetencji w obszarze logistyki.
- Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji z obecnymi klientami;
- Analiza potrzeb klientów;
- Negocjacje z klientami i przygotowywanie ofert;
- Umawianie spotkań B2B z klientami;
- Ustalanie i rejestracja wszystkich szczegółów dotyczących pierwszej sprzedaży (warunki współpracy, interakcji, zarządzanie dokumentacją);
- Wdrażanie KPI-ów.
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta w branży TSL;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny);
- Umiejętności negocjacyjnych i prezentacyjnych;
- Wysokiej motywacji i energii do działania;
- Umysłu zorientowanego na wynik.
- Możliwości rozwoju i podnoszenia swojej wiedzy dzięki pracy w międzynarodowym i dynamicznym środowisku (ponad 1300 pracowników z ponad 30 państw);
- Stabilne wynagrodzenie;
- Profesjonalny onboarding i zawodowy program adaptacyjny prowadzony przez doświadczonego mentora;
- Rozwój kariery w ramach systemu ocen;
- Kafeteria nagród w zależności od stażu pracy w firmie;
- Szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, udział w projektach i konkursach wewnętrznych;
- Korporacyjne centrum szkoleniowe (AsstrA stawia na ciągły rozwój zawodowy swoich pracowników);
- Opiekę medyczną;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Twoich urodzin;
- Świetną atmosferę i otwarty zespół.
Najnowsze komentarze