–analiza rynku i ofert konkurencji – prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, –tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,–promowanie działań usprawniających sprzedaż – przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,–współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania Jakością,–wykonywanie pomiarów wyników działań promocyjnych oraz sprawdzanie ich efektywności,–udział w targach, wystawach i konferencjach,–realizowanie planów sprzedażowych,–pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,–utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,–wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
Wymagania konieczne:Uprawnienia: komunikacja w internecie
Uprawnienia: odporność na stres oraz pracę pod presją czasu
Uprawnienia: chęć do pracy, dyspozycyjność
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
Wymagania inne:[Umiejętność 1] : kreatywność, pomysłowość poszukiwanie rozwiązań , umiejętność analizowanie danych
Miejsce pracy:Ruda Śląska
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 500 PLN
Najnowsze komentarze