- prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami z Włoch,
- doradzanie i przedstawianie dopasowanych rozwiązań,
- realizacja celów sprzedażowych i jakościowych,
- dbanie o pozytywny wizerunek marki i wysoką jakość obsługi,
- współpraca z zespołem i raportowanie wyników,
- dbałość o komunikację (na podstawie gotowych scenariuszy rozmów).
- znajomość języka włoskiego na poziomie min. C1,
- łatwość w nawiązywaniu rozmów i umiejętność aktywnego słuchania,
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta włoskiego,
- nastawienie na cele i konsekwencja w działaniu,
- dobra organizacja pracy i samodzielność.
- pracę w pełni zdalną
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjny system wynagrodzeń oparty o podstawę godzinową 10€-12€ brutto/h + możliwe premie sprzedażowe
- pakiet benefitów
- szkolenia wprowadzające i rozwój w strukturach międzynarodowych
Najnowsze komentarze