- Odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne dotyczące naszych fotoproduktów, takich jak fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki;
- Pomoc techniczna – udzielanie informacji o produktach i programach oraz rozwiązywanie problemów technicznych związanych z zamówieniami;
- Współpraca z innymi działami firmy, aby rozwiązywać bieżące wyzwania i problemy zespołowo.
- Masz doświadczenie w kontakcie z klientem? Świetnie! Nawet jeśli to Twoje pierwsze kroki, to liczy się dla nas zrozumienie potrzeb klienta;
- Potrafisz w umiejętny i empatyczny sposób pomóc Naszym Klientom;
- Wielozadaniowość to Twoje drugie imię – umiesz żonglować różnymi tematami, jakbyś robił to od zawsze;
- Dobrze obsługujesz komputer i pocztę elektroniczną – MS Office nie ma przed Tobą tajemnic;
- Ważna jest dla nas wysoka kultura osobista i zaangażowanie – liczymy na punktualność, terminowość i pełne skupienie na tym, co robisz;
- Super jeśli znałbyś jeden język obcy spośród angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego - ale nie jest to wymagane.
- Komfortową pracę sezonową, w przyjaznej atmosferze – kto wie, może zostaniesz z nami na dłużej?
- Szkolenie wprowadzające, które przygotuje Cię do pracy – startujemy w połowie listopada;
- Otwartą komunikację – u nas zawsze wiesz, czego się spodziewać;
- Nowoczesne biuro w strefie ekonomicznej w Zaczerniu k. Rzeszowa – świetna lokalizacja dla każdego;
- Super benefity – dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, grupowe ubezpieczenie, karta MultiSport oraz ekstra zniżki na nasze fotoprodukty!

Najnowsze komentarze