Stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; Wypracowywanie i realizacja, a także ciągłe ulepszanie strategii retencji klientów, biorąc pod uwagę produkty, promocje, ceny, procesy i kanały kontaktu; Zmniejszenie liczby odchodzących klientów, tzn. wzrost retencji klientów oraz wzrost aktywności i uproduktowienia klientów z retencji; Identyfikacja najlepszych praktyk rynkowych w obszarze retencji klientów; Systematyczne monitorowanie i raportowanie skuteczności działań utrzymaniowych.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Uprawnienia: biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
Uprawnienia: doświadczenie w branży
Wymagania inne:doświadczenie na danym lub podobnym stanowisku
Miejsce pracy:Poznań
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 574 PLN
Opis wynagrodzenia:brutto
Najnowsze komentarze