- pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO,
- budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami,
- badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO,
- stała współpraca z halami Makro w zakresie realizowanych zadań,
- udział w organizowanych przez Makro wydarzeniach promujących działania sieci franczyzowej ODIDO,
- monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
- odpowiedzialność za realizację ustalonych celów.
- wykształcenie minimum średnie,
- min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży oferty franczyzowej,
- bardzo dobra znajomość rynku FMCG,
- dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel),
- doskonała organizacja pracy, samodzielność i konsekwencja w działaniu,
- prawo jazdy kat. B.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, zniżki na zakupy w MAKRO, dofinansowanie kart sportowo rekreacyjnych)
- dużą samodzielność w realizacji zadań, możliwość organizacji pracy własnej i nieformalną atmosferę pracy
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w międzynarodowym środowisku w jednej z czołowych, globalnych firm handlowych (METRO Group)
- narzędzia niezbędne do pracy (samochód służbowy telefon komórkowy, laptop)
- nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tuto
- grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach
- dofinansowanie do posiłków
- okazjonalne bony towarowe
- parking pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- pakiet opieki medycznej
- zniżki na zakupy w MAKRO
- nagrody za polecenia pracowników.
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Najnowsze komentarze