Specjalista ds. Sprzedaży Serwisu Urządzeń Dźwigowych

KONE jest pracodawcą zapewniającym równe szanse, równe traktowanie wszystkim osobom bez względu na rasę, płeć, religię, kolor skóry, pochodzenie narodowe, wiek, stan cywilny lub niepełnosprawność. W KONE koncentrujemy się na tworzeniu innowacyjnej i opartej na współpracy kulturze pracy, w której cenimy wkład każdej osoby. Zaangażowanie pracowników jest dla nas kluczowym obszarem zainteresowania, gdzie zachęcamy do uczestnictwa, wymiany informacji oraz pomysłów. W KONE staramy się budować i pielęgnować kulturę, która promuje i ceni różnorodność. Napędza to nasze innowacje i zbliża nas do klientów oraz społeczności, którym służymy. Przestrzegamy etycznych praktyk biznesowych. Staramy się rozwijać kulturę współpracy, w której współpracownicy ufają sobie i szanują się nawzajem, a dobre wyniki są doceniane. Będąc doskonałym miejscem do pracy, z dumą oferujemy możliwości, które pomogą Ci budować karierę, osiągnąć osobiste cele oraz pozwolą prowadzić zdrowe i zrównoważone życie. Razem możemy sprawić, że KONE będzie doskonałym miejscem pracy, a miasta lepszymi miejscami do życia.
Specjalista ds. Sprzedaży Serwisu Urządzeń Dźwigowych
Miejsce pracy: Wrocław, Fabryczna, Północna 15/19
Twój zakres obowiązków
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie serwisu urządzeń dźwigowych (wind, schodów ruchomych)
  • Prowadzenie proaktywnych działań sprzedażowych, w tym pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi
  • Promowanie innowacyjnych rozwiązań i usług serwisowych firmy KONE, dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych, opartych na zaufaniu, jakości i profesjonalizmie
  • Analizowanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji
  • Współpracę z zespołem technicznym oraz innymi działami w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klienta
  • Monitorowanie rynku oraz aktywne uczestnictwo w procesach rozwoju portfela usług
Nasze wymagania
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży, najlepiej usług lub produktów technicznych/B2B
  • Umiejętności finalizowania transakcji oraz negocjowania warunków handlowych
  • Komunikatywności, otwartości i wysokiej kultury osobistej – umiejętności budowania relacji z klientami
  • Proaktywności, samodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracy
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomości podstawowych warunków kontraktów handlowych i zasad współpracy w sektorze B2B
  • Czynnego prawa jazdy kat. B
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej, międzynarodowej organizacji na podstawie umowy o pracę
  • Kwartalny system premiowy oparty na wynikach sprzedażowych
  • Możliwość realnego rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach – lokalnych i międzynarodowych
  • Narzędzia pracy – w tym samochód służbowy (z możliwością prywatnego użytkowania), telefon, laptop
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, z możliwością objęcia opieką również Twojej rodziny
  • Kafeteryjny system benefitów (MyBenefit), w tym karta Multisport
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz pakiet wsparcia (prawnik, psycholog, doradca finansowy)
Benefity
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczny czas pracy
  • Spotkania integracyjne
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 Poz. 883)"