
- Telefoniczna obsługa stałych Klientów (sklepy medyczne) oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych
- Realizacja zamówień oraz doradztwo w zakresie oferty produktowej
- Aktywna sprzedaż i powiększanie portfolio produktów u obecnych Klientów
- Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie wewnętrznym
- Informowanie Klientów o nowościach produktowych, promocjach i ofertach specjalnych
- Dbanie o wysoki standard obsługi Klienta i pozytywny wizerunek firmy
- Min. rok doświadczenia w sprzedaży stacjonarnej – telefonicznej (w branży medycznej lub pokrewnej)
- Wykształcenie z zakresu fizjoterapii, rehabilitacji lub pokrewne – mile widziane
- Znajomość i umiejętność obsługi MS Excel
- Znajomość technik sprzedaży
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientami
- Szybkie uczenie się i dobra organizacja pracy
- Orientacja na rozwój i realizację celów sprzedażowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjny system premiowy
- Zagraniczne wyjazdy firmowe
Oferta dotyczy pracy stałej.
Najnowsze komentarze