- Aktywne działania na rzecz pozyskania nowych kontraktów i rozwoju bazy klientów MICE.
- Pełna odpowiedzialność za proces sprzedaży: od analizy zapytania, przez ofertowanie i negocjacje.
- Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych w segmencie kluczowych klientów.
- Koordynacja eventów i stała współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jakości usług.
- Raportowanie rynkowe i dbałość o najwyższy standard obsługi.
- Doświadczenie (min. 1 rok) w hotelarstwie, najlepiej na stanowisku sprzedażowym.
- Zdolności do budowania trwałych relacji biznesowych i prowadzenia negocjacji.
- Płynna znajomość języka angielskiego (mowa i pismo).
- Samodzielność, odpowiedzialność i efektywna organizacja pracy w trybie zdalnym.
- Proaktywność, optymizm i silna orientacja na realizację celu sprzedażowego.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Umowa o pracę gwarantująca stabilność zatrudnienia.
- Motywacyjny system premiowy, powiązany z wynikami.
- Służbowy samochód do użytku prywatnego.
- Szerokie możliwości rozwoju, szkoleń i zdobycia cennego doświadczenia.
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna (dla pracowników i ich rodzin), karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, posiłki i wydarzenia integracyjne.

Najnowsze komentarze