Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim


Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego.
  • Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie prądu i gazu.
  • Udzielanie wsparcia w sprawach m.in. faktur, taryf i reklamacji.
  • Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi.
Twój Profil:
  • Niezbędna biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1).
  • Dobra znajomość obsługi komputera.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole.
  • Dostępność do pracy w systemie zmianowym (08:00 – 18:00, pon-pt).
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: 7000 zł brutto + premie do 1800 zł brutto.
  • Praca zdalna z zapewnionym sprzętem.
  • Inwestycja w Twój rozwój: 6-tygodniowe szkolenie oraz realna ścieżka awansu (ponad 90% rekrutacji wewnętrznych).
  • Zdrowie i Finanse: Opieka medyczna, Karta sportowa, dofinansowanie wypoczynku, Kafeteria Worksmile.
  • Dodatkowe korzyści: Konsultacje z psychologiem, program poleceń (do 3000 zł).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.