- Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego.
- Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie prądu i gazu.
- Udzielanie wsparcia w sprawach m.in. faktur, taryf i reklamacji.
- Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi.
- Niezbędna biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1).
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy w zespole.
- Dostępność do pracy w systemie zmianowym (08:00 – 18:00, pon-pt).
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 7000 zł brutto + premie do 1800 zł brutto.
- Praca zdalna z zapewnionym sprzętem.
- Inwestycja w Twój rozwój: 6-tygodniowe szkolenie oraz realna ścieżka awansu (ponad 90% rekrutacji wewnętrznych).
- Zdrowie i Finanse: Opieka medyczna, Karta sportowa, dofinansowanie wypoczynku, Kafeteria Worksmile.
- Dodatkowe korzyści: Konsultacje z psychologiem, program poleceń (do 3000 zł).
Najnowsze komentarze